Brus og konserter

Hei igjen! Det er meg Marcus, han fyren som blogga for noen evigheter siden om forventningene hans til det nye skoleåret på Fana FHS.14569706_10210132778531662_372732460_n

Vel ja det er meg. Mye har skjedd siden da. Veldig mye faktisk! Jeg har lært nye ting og har fått mange bekjente her. Jeg har også kjempet mot en brusavhengighet, og har i skrivende stund vært brusfri i 4 dager. Ikke imponerende sier du? Jo det er det. Tror du meg ikke enda? Det er imponerende! Jeg lover!

 

Når jeg ikke har vært i en evig kamp med mine tørster, så har jeg holdt meg opptatt med sosialisering og musikkisisering. Sistnevnte et verb jeg fant på akkurat nå. Eller kanskje ikke akkurat når du leser det, men nå som jeg skriver. Nå har riktignok jeg skrevet et godt stykke siden jeg fant på det ordet så nå er det ikke nå lenger. Hva er egentlig nå? Hva er klokken? Har jeg klokke? Nei den ble ødelagt. 14580445_10210132807652390_318696217_n

Nå vet jo ikke jeg om det verbet allerede er oppfunnet, men jeg krysser fingrer og tær. Jeg vil jo såklart bli litt rik engang. Uansett! Den beste opplevelsen sålangt må nok være konserten vi hadde på Bergen Kjøtt. Jeg syntes det var ufattelig gøy, Lokalet var fint og folk presterte. Alt i alt en helaften alle de som ikke var der angrer bittert på at de ikke tok
turen. Altså de som vet at den fant sted ihvertfall.

 

Så til neste gang jeg kommer på at jeg må skrive noen innlegg her, adjø!

Marcus Vangen

Musikklinja

 

Legg igjen en kommentar

