FANA-IDYLL

Kullet 15-16 avslutta året sitt på Fana for en drøy måned siden. Her er noen bilder fra de siste ukene. Det er kanskje ikke like fint vær som på bildene hver dag i Bergen, men jeg kan love at smilene er like brede uansett!

 

Grillings og god sommer-stemning

 

Syden-temp i mai, da gitt! Stor stas

Så utrolig mange fine steder å gå tur RETT (okei sånn 15 meter) uttafor døra

 

Utforskes

Kommer nok til å savne Anna og mitt sitt «rom med det rare i».. Utekino helt på tampen ble det også! Her gjelder det å rigge seg til. Vi snakker puter, dyner, pledd, ullsokker, kjeks, you name it.

Til høsten skal faktisk jeg, sammen med tre andre super-flotte folk, være stipendiat på Fana! Jeg gleder meg så mye allerede, vi skal få det så bra. 🙂

Hvis du skulle lure på noe er det bare å ta kontakt og spørre! Om det er en liten fille-ting, eller deal breaker.(Nå kan det kanskje bety det samme for noen av oss hehe)

DSCF9370

Så sees vi kanskje på tunet i august? Gleder meg! 

-Ane, (tidligere) teater og scenekunst

Legg igjen en kommentar

