New York med Teater

Åh ja, vi på teater har vært på studietur i New York! Her kunne man finne det meste, og vi har opplevd masse spennende i løpet av den drøye uka vi var der. Selv om jeg ikke fikk dokumentert alt ble det en del bilder. Her kommer de!

DSCF8884

Hotellfrokost

DSCF8978

DSCF9030

Skal ærlig innrømme at jeg ble en smule starstruck da jeg plutselig så van Goghs «The Starry Night». De hadde en del kjente kunstverk der av blant annet av Picasso, Warhol, Monet, Dali og van Gogh. Jeg visste ikke noe om det fra før av og ble like overrasket hver gang jeg gikk inn i et nytt rom. 

DSCF9204

The Met steps! 

 

Tusen takk til klassen og til lærerne for en super tur til New York! Jeg har hatt det så fint og sitter igjen med så utrolig mange gode minner og erfaringer. Tror jeg kan snakke for alle når jeg sier at vi har hatt det knallbra!

Og til deg som vurderer eller skal gå Teater på Fana til neste år; gled deg! Ikke bare til studietur, men også til hverdagen her i Bergen. 

– Ane, Teater og scenekunst

Legg igjen en kommentar

