Musikk ved Fana Folkehøgskule

Hei!

En måned har gått her på Fana og rutinene begynner å falle på plass. Jeg tviler på at jeg er alene når jeg sier at det føles som om vi har vært her mye lenger; i alle fall med tanke på hvor gode venner folk har blitt på denne tiden. Jeg kunne ha skrevet en hel del om alt som har skjedd på elevkvelder, på seminarer, i valgfagene og i hverdagen generelt her på skolen, men foreløpig vil jeg skrive om det som har skjedd på musikklinja denne første måneden.

Før vi begynte, fikk alle musikkelevene en mail av læreren vår, Ole André, hvor det stod at vi skal ha en konsert i Bergen sentrum (Playing for Change, den 22.september) bare 3-4 uker inn i skoleåret og vi måtte gjerne sende inn låtforslag til denne konserten. Til tross for at dette fikk pulsen til å øke kraftig og at ilninger krøp seg nedover ryggen, vil jeg i ettertid få frem hvor morsomt det har vært. Ikke mye annet har skjedd i timene enn forberedelser til PFC og det har vært mye øving både i og etter skoletid. Opp-og-nedturer i disse øvingene  førte til både frustrasjon og stress, men etter en vellykket konsert i går tror jeg vi alle bare sitter igjen med positive tanker rundt det hele.

– Anna (Musikk)

Legg igjen en kommentar

