Hjemme…

Vell… Nå er det snart 2 uker siden jeg sluttet på Fana FHS, og det største problemet frem til nå, har vært å finne plass til alt sammen.
De første dagene måtte jeg rydde ut av klesskapet mitt, i håp om å få kvittet meg med noe gammelt. Det var dessverre ikke så veldig mye som kunne fjernes. Likevel, det frigjorde nok plass til at jeg kunne få inn de nye klærne, og akkurat lukke igjen skapdøren… *puh*
Etter det har jeg sakte men sikkert jobbet meg gjennom den store haugen med ting, som ligger midt på gulvteppet mitt.  DET. ER. RETT. OG. SLETT. IKKE. PLASS. TIL. ALT!
IMG_1539

Har også begynt på noen små tegneprosjekter, men jeg mangler liksom motivasjonen til å gjøre dem ferdig. Savner den koselige tegnesalen, hvor man automatisk følte skaperglede og inspirasjon.

IMG_1540

Jah… Det er tøft å vende tilbake til det «normale» livet igjen, det er i hvert fall sikkert..

– Therese Saksvik, tidligere billedkunst elev. 

Legg igjen en kommentar

