Statsraad Lehmkuhl og slutten av Fana.

Det å bli med på Lehmkuhl var en opplevelse, det var fint, gøy, helt forferdelig og kaldt på en gang. Jeg trodde ikke jeg skulle bli sjøsjuk i og med at jeg aldri har blitt reise sjuk i hele mitt liv, men jeg ble veldig dårlig det første døgnet også gikk det over og var ikke sjøsjuk resten av turen. Angrer absulutt ikke at jeg ble med på den turen i det hele tatt, og angra heller ikke når jeg var der. Hadde angra mer om jeg ikke ble med regner jeg med.

_MG_1079 _MG_1091 _MG_1077 _MG_1097 _MG_1111 _MG_1080 _MG_1119

De hengekøyene her var fantastiske, jeg savner dem, beste jeg har sovet i non gang!

Så var det slutten på fana.

Det å slutte på Fana var ikke no gøy.. Det var masse vasking, rydding og pakking. Og selvfølgelig trist. Men jeg vet at jeg kommer til å se de fleste igjen, så det er ikke noe jeg er redd for. Har enda ikke forlatt Fana helt selvom jeg er hjemme, jeg dro med meg Lene, en fra drama linja hjem med meg. Skulle gjerne vært der til sommern og fått et par månder til med alle sammen, men sånn er det nå ikke og man må jo videre i livet. Jeg er super takknemlig for året som har vært nå og kunne ikke bedt om bedre folk å gå på skole med, samme til lærerne. Takk for alt ❤

XOXO Veronica 😉

Legg igjen en kommentar

