Ett år siden

For nøyaktig ett år siden idag så satt jeg hos en vennine og ventet i spenning på meldinger fra to skoler. Da jeg fikk den første meldingen ble jeg superglad, men det var ikke skolen jeg absolutt ville gå på. Jeg husker at jeg ikke turte og svare «Ja» på den første meldinga før jeg fikk svar fra den andre skolen. Kun ett par timer senere plinga telefon min og der var det! Der var svaret jeg hadde ventet i evigheter på føltes det ut som. Jeg kom inn på Fana FHS. Var rask med og svare med engang jeg fikk pakka i posten og da kunne jeg endelig begynne og planlegge ett år på FHS. Gleden var stor og jeg ble hentet seinere og ble kjørt hjem. Ringte mormor og fortalte om at jeg hadde kommet inn. Pakkelister, brev, info. Alt kom innen kort stund, men for meg føltes det ut som en evighet. Jeg kom meg til Fana og her sitter jeg idag. Som blogger for Drama linja på Fana FHS.

DSC_0115DSC_0114

Idag sitter jeg da her og øver meg til hovedproduksjon! Tiden går utrolig fort her. Iblant så vil man sakke ned tiden helt. Men jeg må si. Vi jobber hardt med dette og vi gjør vårt beste. Kun to uker til premiere. Og det er kun ett år siden jeg fikk beskjed om at jeg kom inn. IDag får mange andre heldige framtide elever sin melding og jeg håper de er like glad og gleder seg like mye som jeg gjorde. Fana er tross alt helt utrolig!

-Ida :3

Legg igjen en kommentar

