«Nina» tok taket

Nå har endelig strømmen kommet tilbake etter stormen «Nina». Jeg skal ikke fortelle mye om hvordan det var uten strøm og hva vi gjorde med tanke på at en av mine kjære medelever har gjort det^^ Eneste jeg vil gjøre er og takke for mange koselig stunder og samtaler  som han hende/kan hende ikke hadde skjedd uten strømbruddet^^

Jeg tok meg derimot en tur ut da det roet seg litt og tok noen bilder jeg har lyst til og dele med dere^^ Vi hadde flaggstang som knakk, takstein som fløy av taket og planker som har falt litt ned. Vinden er på enda, men ikke like ille som før =)

DSC_0737 DSC_0738 DSC_0746 DSC_0739 DSC_0741 DSC_0744 DSC_0745

 

-Ida 😉

Legg igjen en kommentar

