Juleavslutning^^

Imens jeg skriver litt her så har vi nettopp hatt en avslutning før jul her på skolen^^ Ordentlig koselig og hyggelig^^ Siden 1 desember har vi hatt en Hemmelig nissevenn somhar gitt oss lapper, klemmer, smågaver og veldig mye forskjellig koselige ting. Men idag ble alle avslørt. Men før ejg kommer til den delen bør jeg snakke litt om hvordan kvelden startet =)

Vi startet med at alle pyntet seg og hadde en herlig julemiddag etterfulgt av riskrem med bærsaus. Ribbe, pinnekjøtt, poteter, rødkål, kålrabistappe og saus sto på menyen.

DSC_0676DSC_0681DSC_0682

Etter en herlig middag og dessert gikk vi videre til gymsalen. Der møtte vi ett flott pyntet juletre med pakker fra mange hemmelige nissevenner. Vi gikk rundt treet, sang julesanger og selvsagt kom julenissen!

DSC_0684 DSC_0703 DSC_0705 DSC_0714

Nissen fikk seg en velfortjent hvil som dere ser. Det skal mye energi til og levere gaver til så mange på en natt!

Etter gavene var levert ut så trakk folk seg til peisestua. Der ble det underholdning og kos^^

DSC_0715

Jeg har dessverre ikke bilde av underholdningen siden kameraet mitt gikk tom for strøm, men jeg må si at det har vært en utrolig herlig kveld, ett utrolig herlig tid på Fana så langt og sist men ikke minst så vil jeg ønske alle en RIKTIG GOD JUL OG GODT NYTT ÅR 😀

-Ida, Drama^^

Legg igjen en kommentar

