Berlin turen til Billedkunst!

Åh det er så mye og si, vi gjorde så mye på bare en uke. Jeg må jo starte med og si at jeg kunne jo ikke dratt ditt med en bedre gjeng da. Så gøy det har vært!

Vi har vært på museumer, lært om grafittien i Berlin, besøkt forlatte steder som et basseng, det var hvertfall kult! Vi har spist masse god mat og kost oss så mye. Shoppa litt fikk vi gjort å, sett på julemarkede som var der og alt var så fantastisk.

Jeg merker nå at etter museumene vi har vært på har jeg lært litt mer om kunst og sett av forskjellige kunstnere jeg ikke hadde hørt om før og har et par navn jeg skal søke om og undersøke litt mer om på egen hånd. Og street art er også noe jeg virkelig vil prøve meg mer på. Selvom dette er en skoletur så føler jeg mer at vi dro på ferie sammen og bare opplevde mye kult, var ikke akkuratt no skolefølelser den uka, bare morro OG lærte jo sefølgelig masse av det!

alice

banen

kondo

mervegg

Dette er da gatene vi gikk i når vi hadde street art touren, er ikke det der kult? Det er jo så vanvittig bra gjort. Det er så mye farger og så mye forskjellige, hvertfall mye fantasi!

tårnet

Vi var oppe i tvtårnet ! Det er ganske så høyt da for og si det sånn!

vegg

banen

Litt sliten gjeng på tur, var mye gåing og vi tok banen veldig mye men selv hvor sliten man ble så var det absulutt ikke noe og klage over for vi kjeda oss ikke, alt vi gjorde var vel så og si spennende! Og har man bare en uke på seg så må man gjøre det beste ut av det og få gjort det vi rekker!

frenchie

forlattbaseng

meg

kristofferdobby

Stian forklarer hvor høyt tvtårnet er, det er veldig høyt og Kristoffer er veldig fasinert ser man.

Legg igjen en kommentar

