Mine tanker om Fana.

Heisann, jeg er Veronica å er en av elevene som starta her i høst, jeg går billedkunst linja da.

Det å være her er helt utrolig. Folkehøyskole må være et av de beste valgene jeg har tatt. Har ikke vært her så kjempe lenge, men merker med en gang at dette året blir så utrolig bra. Vi gjør masse kult her, mye som forgår hele tiden og man kjeder seg sjeldent. Et år Fana folkehøyskole er nok virkelig noe jeg aldri kommer til og glemme. Jeg gleder meg til hver dag. Jeg har den kriblingen i magen du får når du er nyforelska, den kommer stadig vekk. Bare av og være her.

Det var jo høstferie for litt siden nå og jeg gledet meg sefølgelig til og se venner og familie igjen hjemme, det er jo ekstra godt og se venner og familie når du ikke ser dem hver dag. Men den dagen jeg skulle dra herfra var ikke no gøy, jeg ville ikke hjem, jeg ville bare bli her. Ferien kom litt for fort.

De måndene jeg har vært her nå har vi fått starta med prosjekter og kommet ordentlig inn i hva vi gjør her på Fana. Jeg går jo da billedkunst og vi har et prosjekt som går over hele året her som er utrolig gøy. Det er et veldig fritt prosjekt som kan kanskje gi en liten dytt til fremtia.

Nå drar jo vi også snart til Berlin! Altså billedkunst linja. Så blir vel no bilder og litt sånt her etter den turen. Gleder meg til turen!

Kan vel bare legge ut litt random bilder av forskjellige ting som har skjedd.

naturstig

Lærerne og andre års studentene delte oss inn i grupper til en Natursti. Med sydvester.

 

tunet

 

Dette er tunet på skolen.

 

 

gikkossvill

Gruppa mi på naturstien, vi gikk oss litt vill men kom frem til slutt.

Det var en koslig måte og bli kjent med de jeg skulle dele det året her med. Dette er fra starten av skoleåret.

 

Så ja dette er min side av hvordan det er her da! Foreløpig.

-Veronica Carpanini

miiii

Legg igjen en kommentar

