Lehmkul uka for oss hjemme

Når du går på Fana Folkehøgskule får du muligheten til å bli med på en seiltur til Orkenøyene med Statsraad Lehmkul eller hvordan det skrives. Det er jo ikke alle som blir med på denne turen, og jeg var en av dem. Tenker og at det sikkert er noen som leser dette som skal på Fana, men ikke på seiltur. Derfor har jeg tenkt å skrive litt om hva vi gjorde, mens de andre var til sjøs og lekte mannskap.

Vi hadde hatt litt forberedelser til uka med at alle kom med forslag til hva vi kunne gjøre. Akvariet, Vil vite, museum, fjelltur og mye mer kom opp. Søndagen da seilerne reiste kom, og vi var igjen «all alone». Skolen ble plutselig veldig tom, men det var ikke sånn ekstremt trist tomt (sorry guys).

Dagene våre hjemme gjorde vi mye forskjellig egentlig. Vi var på Telavåg, Edvard Grieg museum, noen på Stoltzen, og ene dagen var det valg mellom Akvariet, Vil Vite og kunstløype (tror jeg, husker ikke hva det ble kalt hehehe). Det var egentlig ni stk som skulle være med på kunstgreienne, men det endte opp med meg og Kristian. Og kunstlæreren da såklart. Men begge de to er fantastiske, så det gikk veldig bra. Eneste minuset for min del er at jeg kan faen ikke preike kunst. Og de preika veldig kunst. Men jeg gikk for å nikke og smile og satsa på at det gikk bra. Det var mye kult å se da. Anbefales veldig faktisk.

Her kommer noen bilder fra den uka:Bilde
Vi brukte en del tid i sola, som seg hør og bør når den først er i Bergen

Bilde
Grieg museum

Bilde
Huset til Grieg
Bilde
Huset til Grieg

IMG_3284
IMG_3285
Grava til Grieg

– Cathrine, Community

Legg igjen en kommentar

