Tanker om året på Fana: Marie!

Et år på folkehøgskole…
Om ikke mange dagene setter jeg kursen mot Fana utenfor Bergen for å gå på folkehøgskole. Jeg har ingen forestillinger på hvordan det kommer til å bli før jeg har vært der, men de venninene mine som har tatt et år på folkehøgskole har sagt det er et bra år. Et år full av opplevelser, personlig utvikling, sosialt miljø og kanskje noen utfordringer. Jeg vet hvertfall at jeg er klar! Jeg håper som elev på musikklinja å kunne utvikle meg som musiker og dykke dypere i det jeg ikke er så flink til. Jeg vil mestre mine personlige mål, og kanskje litt til. Videre er jeg klar for å møte andre mennesker fra alle deler av landet som jeg ellers ikke ville truffet på. Allerede før jeg har begynt vil jeg si, folkehøgskule er enestående!

Med vennlig hilsen Marie Evensen, musikklinja

Marie skal gå Musikk-linja.

Marie skal gå Musikk-linja.

Legg igjen en kommentar

